News Update :
Mai multe liste »
Mai multe Review-uri filme »
Mai multe Trailere »

The Huntsman Winter's War (Film 2016) - Războinicul Vânător şi Crăiasa Zăpezii

duminică, 31 ianuarie 2016

Film 2016 "The Huntsman Winter's War" - Trailer oficial, descriere, data de lansare, regizori si actorii care joaca in filmul "Războinicul Vânător şi Crăiasa Zăpezii". Actorii principali in filmul "The Huntsman" sunt: Charlize Theron si Chris Hemsworth.

Actori: Charlize Theron, Chris Hemsworth, Emily Blunt, Jessica Chastain, Sam Claflin, Colin Morgan, Sophie Cookson, Nick Frost, Rob Brydon, Alexandra Roach, Sam Hazeldine, Mark Haldor, Sope Dirisu, Sam Coulson

Regizor: Cedric Nicolas-Troyan

Scenaristi: Evan Spiliotopoulos, Craig Mazin

Genul filmului: Acţiune, Aventuri, Dramă, Fantastic

Data de lansare:
In America - 22 Aprilie 2016
In Romania - 22 Aprilie 2016

Tip Ecran: normal

AKA: The Huntsman & the Ice Queen
Branca de Neve e o Caçador 2
Snow White and the Huntsman 2
The Huntsman: Winter's War

Producator: Roth Films, Universal Pictures

Alte postere pentru film:

Imagini din film:

Descriere film: Lumea fantastică din Războinicul Vânător se dezvoltă acum pentru a ne arăta cât de periculos de legate sunt destinele lui Eric, vânătorul războinic, și ale maleficei regine Ravenna. Chris Hemsworth și Charlize Theron își reiau rolurile în Războinicul Vânător ȘI Crăiasa Zăpezii, o aventură epică spectaculoasă, în care îi vom mai vedea pe Emily Blunt, Jessica Chastain, Nick Frost. Regizorul Cedric Nicolas-Troyan (Maleficent, Alice in Wonderland) revine în spatele camerelor de filmat pentru o nouă poveste spectaculoasă.

Cu mult înainte ca Ravenna (Theron), malefica regină, să fie, aparent, învinsă de sabia curajoasei Alba ca Zăpada, a fost martora plecării din regat a surorii sale, Freya (Blunt), după ce aceasta a suferit o trădare care i-a frânt sufletul. Freya, care are puterea de a îngheța orice inamic, și-a petrecut viața în castelul său de gheață izolat crescând și pregătind o întreagă legiune de vânători letali, printre care și Eric (Hemsworth) și războinica Sara (Chastain), pentru a vedea că preferații săi au sfidat singura și cea mai importantă cerință a sa: să-și înghețe pe vecie inima, ca să nu se poată îndrăgosti niciodată.

Când Freya află despre moartea surorii sale, își somează soldații să ducă Oglinda Magică la singura vrăjitoare care mai are abilitatea de a-i extrage puterile. Dar, odată ce descoperă că Ravenna poate fi readusă din adâncurile aurite ale oglinzii, tărâmul magic va avea acum de înfrunat o forță întunecată de două ori mai puternică. E timpul ca armata lor să se arate invincibilă în fața celor doi războinici alungați pentru că au încălcat regula fundamentală a reginei lor. Dar e și timpul ca Eric și Sara să lupte pentru a le învinge pe cele două regine malefice, dar și pentru a reuși să se apropie pentru totdeauna unul de celălalt.

Trailerul filmului The Huntsman Winter's War - 2016 - Războinicul Vânător şi Crăiasa Zăpezii