Mai multe liste »
Mai multe Review-uri filme »
Mai multe Trailere »

Imperiul magic al domnului Magorium (2007)

marți, 20 noiembrie 2007

Mr. Magorium's Wonder Emporium

Molly (Natalie Portman) este nesigura directoare a magazinului Mr. Magorium's Wonder Emporium, cel mai ciudat, mai fantastic si captivant magazin de jucarii din lume. Aici totul capata viata, inclusiv magazinul insusi, cu conditia sa crezi ca acest lucru este posibil. Dar cand domnul Magorium (Dustin Hoffman), proprietarul in varsta de 243 de ani, ii lasa totul mosternire lui Molly, o schimbare amenintatoare are loc in minunatul magazin de jucarii.

O poveste fantastica, plina de imaginatie, despre puterea miraculoasa a credintei. Imperiul Magic al Domnului Magorium ii prezinta pe Natalie Portman, nominalizata a Premiilor Oscar, pentru rolul din Closer; Dustin Hoffman, dublu castigator al Oscarului; Jason Bateman, castigator al Globului de Aur; si pe nou-venitul de doar 10 ani, Zach Mills (Mos Craciun 3, Hollywoodland).

Filmul marcheaza debutul regizoral al scenaristului Zach Helm (Stranger Than Fiction) - care este si autorul scenariului - si este produs de Richard N. Gladstein (Finding Neverland, The Cider House Rules, The Bourne Identity, Pulp Fiction) - dublu nominalizat al Premiilor Oscar - prin compania sa FilmColony, impreuna cu James Garavente, partenerul sau. Joe Drake si Nathan Kahane de la Mandate Pictures (Stranger Than Fiction, The Grudge) sunt producatorii executivi. Barbara A. Hall (Good Night, and Good Luck; I Am Sam) este coproducator.

Au existat multi inventatori ciudati, neobisnuiti si excentrici de-a lungul vremii, in povesti sau filme, insa nici unul ca Edward Magorium. Acest auto-proclamat "impresar de jucarii, un entuziast al minunilor si un avid purtator de pantofi" are 243 de ani, dar, in afara de parul complet alb, abia daca arata cu o zi mai batran de 65. Si are tot atat de multa energie vibranta si entuziasm efervescent pe cat avea cand a deschis prima oara portile Imperiului sau Magic, cu 114 ani in urma, cu speranta de a darui fiori de emotie, rasete si minuni copiilor de toate varstele.

Zach Helm

In rolurile principale
Natalie Portman, Dustin Hoffman